SNS stålagerhus ökar lagrens livslängd med upp till 50 procent Ny generation Lagerhus SNS

09-10-2013 | Arlandastad

FAG:s nya SNS-stålagerhus från Schaeffler ökar livslängden för monterade sfäriska rullager med upp till 50 procent jämfört med konventionella stålagerhus. Detta görs möjligt genom den nya huskonstruktionen som säkerställer optimal lastfördelning i lagret. Ytterligare konstruktionsoptimeringar underlättar montering och demontering, och förbättrar tillståndsövervakning och drift. Därmed kan lagerhuset och lagret användas på ett särskilt flexibelt och kostnadseffektivt sätt, samtidigt som livscykelkostnaderna minskar betydligt. De nya FAG-stålagerhusen kan också installeras som direkta utbytesenheter för flera konventionella lagerhus.

- Fullt utbytbart mot marknadsstandard

- Segjärn som standarmaterial

- Förenklat underhåll genom förberedda smörjhål och mätpunkter för vibrationsövervakning

För mer info, begär katalog SNS-lagerhus via info.se@schaeffler.com

Terms of use for Schaeffler press pictures

Schaeffler press pictures may only be used for editorial purposes. Unless otherwise stated, all copyrights and rights of use and exploitation are owned by Schaeffler Technologies AG & Co. KG, Herzogenaurach (Germany) or by one of its affiliated companies. The reproduction and publication of Schaeffler press pictures is only permitted if the source is stated as follows: "Image: Schaeffler". The pictures may be used free of charge in such cases. The use of pictures for advertising or other commercial purposes, in particular their disclosure to third parties for commercial purposes, is hereby prohibited. Pictures may only be edited with the approval of Schaeffler.

We kindly request that a specimen copy be sent to us when Schaeffler press pictures are published in printed media (or a digital copy in the case of publication in electronic media). When using Schaeffler press pictures in films, please notify us and state the title of the film.

Use and utilization of Schaeffler press pictures is subject to the substantive laws of Germany without its conflict of law provisions. The place of competent jurisdiction shall be Nuremberg, Germany.

Postal adress:
Schaeffler Technologies AG & Co. KG